Sep 22 2009

Pets Society

Published by under I'm just rambling.


Manja


Mengada-ngada


Sudahlahkau. Suka pura-pura tidur.


Kadang-kadang menyampah betul dengan dia sebab time nak ambil gambar macam ni lah dia pura-pura landing buat-buat aksi menggeliat lah pura-pura tidurlah apelah. Ni bukan kali pertama. Tapi dah berkali-kali. Bila sorokkan kamera, pandai pula dia celik mata jadi aktif macam biasa. Sudahlah malas betul nak melayan.
.
Hari raya macam gini, rumah I jadi pusat penitipan haiwan. Semua binatang nak titip dekat rumah ni. Di rumah ada Nebu, si kucing parsi yang mirip-mirip kucing parsian I dulu. Selain Nebu, ada Ronal, Bune dan Asep.. 3 ekor ikan laga. Ada 2 rumah impiana milik 2 ekor hamster yang I tak sempat nak tau nama dia siapa. I memang pencinta binatang. So, takde hal punyalah. Cuma ada seekor anjing Brownies yang memang iritating sikit dan suka mengejar I sambil menyalak-nyalak. T_T Macam I ni pendatang dekat rumah ni. Padahal kau tu yang duduk sini tak bayar sewa. Brownies memang disayangi seluruh penghuni rumah, BUT NOT ME! Heh emo tak pasal-pasal.

8 responses so far

| |